nedelja, 1. februar 2009

Citati

Dober citat
Nikdar na sodi nekoga, dokler nisi prehodil milje v njegovih čevljih.
Elvis Presly
...pa še tole
Nesreča je del življenske izkušnje: naučiš se, kako se pobrati in teči naprej.
Ob tem snežnem metežu se mi misli vračajo v preteklost in pozabljam, da sem hvaležna za vsak dan, za vsak nasmeh in trenutek sreče, ki ga preživim s svojo družino, s prijatelji, znanci in vami drage moje sodelavke. Predvsem pa pomislim- si vse to tudi zares zaslužim?

3 komentarji:

Špela pravi ...

Mojčika, s tvojimi komentarji o življenju se popolnoma strinjam. Verjamem, da velikokrat razmišljaš o preteklosti in te občudujem, ker si tako močna, nasmejana, pozitivna in polna sreče. Človek ob tebi pomisli samo na najlepše. Mojca, ti si zaslužiš samo najlepše stvari in želim, da jih čim več doživiš. Sem zelo vesela, da si moja sodelavka.

Pozdravček

Nana pravi ...

Naj se ti v ta weekend prikrade še kaka tako lepa misel, kot sta ti dve. Si jih bom kar prepisala in ob slabih dnevih prebrala.

Pozdrav z daljav

Darka pravi ...

Dodala bom samo še eno misel o življenju : Ljudje najmanj pazimo na tisto, kar bi imeli radi najdlje - svoje življenje.