torek, 13. januar 2009

Moja psička Lana


13 komentarjev:

vuestra profesora pravi ...

Vidim, da ti pomaga pri opravilih na vrtu.
Breda

Tatjana Rahne pravi ...

Joj, kakšno luštno psičko imaš! Katere pasme je? Taka živa stvarca ti tudi daje energijo, kajne.

Helena pravi ...

Ja,pa je res zvesta. To je zdravo, da te pogosto povabi na sprehod, kjer lahko razmišljaš kar ti paše...

Mojca pravi ...

Ja, a veste kaj vam lahko podari pes? Le svoje srce in takšna je moja Lana. Pasma pa beli višavski terier.

MatejaSZ pravi ...

tralala!!!

MatejaSZ pravi ...

Ja, taki so pesoti, a ne?

Tatjana Šeruga pravi ...

Mojca,kako dolgo pa je Lana že vaša ?
Kako da si odločila ravno za to pasmo?
Prijetne sprehode ti želim.

Mojca pravi ...

Lana je stara dve leti. Zakaj ta pasma? Ker je bil prejšni pes te pasme in bil zelo naučen, vzgojen...tu pa je malo drugače. Bi rekla, da je razvajeno ščene.
pa pa

Darka pravi ...

Tale tvoja Lana bi mi prišla prav, ko se bo začela košnja, pa kosilnica tudi. Lep teden ti želim,
Darka

Špela pravi ...

Ojla, tvoja kužica Lana je pa res luštkana.

pozdravček

Mojca pravi ...

Špelček, končno si se mi oglasila. Vse ok?
Lep vikend ti želim
Mojčika

Špela pravi ...

Ja, vse je ok, razen mojga glasu, ki ga ni. Upam, da se hitro uredi, da se ne bomo šli v razredu pantomime:)

Anuša Vidmar Brezec pravi ...

Kako prisrčna fotka, si jo že kdaj poslala na kakšen natečaj? Tudi Lana je prav prisrčna! Gotovo vam dela veliko veselja!
Anuša