četrtek, 8. januar 2009

Ojla v mojem blogu

Lep zaključek večera. Mojca
Še malo pa grem s psom na sprehod.
Nič ne bo, še tu sedim.

13 komentarjev:

Fanika pravi ...

Mojca,

kar tako naprej, meni ne uspeva tako dobro kot tebi,
Franceska

Mojca pravi ...

Z malo vaje pa bo šlo. Tudi jaz nisem še vešča. Pa se jutri pri naših inštruktoricah informiramo. Lep večer ti želim.

Mojca pravi ...

Pa nekaj zdravega za začetek vikenda: Ko spremenite pogled na stvari, se stvari, ki jih gledate, spremenijo.
Pa dajmo.

Tatjana Rahne pravi ...

Zdravo Mojca,
jaz sem bila včeraj in danes "na klopci", to je enourni pohod na hrib nad hišo. Tebi pa je gotovo uspelo peljat psa na sprehod, kajne.
Lep konec vikenda in prijeten delovni teden

Mojca pravi ...

Ojla Tatjana,
lepo, da si se mi oglasila. Rečemo kakšno o zdravem življenju? Kaj si predstavljamo kot "zdravo življenje"...način razmišljanja, prava hrana, družina, rekreacija, nasmeh na obrazu, klopca, prijatelji, domače živali, sodelavci...zdrav duh v zdravem telesu s pozitivnimi mislimi, pa bela zima in snežak na vrhu hriba.
Jupi

Darka pravi ...

Pozdravljena!
Vidim, da imaš že pravo klepetalnico. Kaj priporočaš za zdravo življenje

Darka

Mojca pravi ...

O,Darka tudi ti si tu. Priporočam vse kar te navdihuje in ti daje nove moči.Tudi kakšni C- vitaminčki so v tem zimskem času dobrodošli. 1000mg ni nikoli preveč na dan. Vem, da je bolje v naravni obliki, ampak včasih ni dovolj.
Mojca

Tatjana Rahne pravi ...

Hojla,
ja res, vse kar je zdravo, včasih celo letanje po trgovinah. Tako malo za svojo dušo, tudi če nič pametnega ne najdeš. Javi se mi še na moj blog.

Mojca pravi ...

Sem se ti oglasila. Ja letanje po trgovinah ima pa svoj čar...

Lucija Kržišnik pravi ...

Danes se pa vidimo,pa se bomo zopet malo nasmejali - za zdravo življenje:)

tina pravi ...

Še enkrat bom za probo. Pošiljam ti veliko nasmehov.

Se še javim,

lp, Tina

Metka TD pravi ...

Mojca živijo!

Upam, da boš s svojo pozitivno energijo zdravega življenja okužila vse, ki na to velikokrat pozabljamo.

lep dan Metka T.D.

Mojca pravi ...

Kako malo potrebujemo, da se lahko imamo fajn. Blog je že ena malo drugačna komunikacija, ki ima svoje prednosti.
Lp